torek, 19. avgust 2014

When I met you in the summer

Hello my beautiful girls !


Currently I am really in distress of time. I have so many thing to do and really big decision to make. So this is the reason why I didn't post few days. But I promise that the next post will be really interesting  because I work on something new ! Can't wait to show you, I hope that you will like it !!
Though that my blog is beauty blog I will every month post some pictures from my life, that you will know me better hehe. This pictures I made on my summer holidays in Croatia.
And how you enjoy last days of summer?




Trenutno sem res malo slabo iz časom, imam toliko obveznosti in pomembnih odločitev in to je razlog, da nekaj dni nisem nič objavila. Ampak obljubim, da bodo naslednje objave, ki sledijo zanimive pripravljam nekaj novega ! Komaj čakam, da vam pokažem upam, da vam bo všeč :) !!

Kljub temu, da je moj blog beauty bom vsak mesec objavila nekaj fotografij iz mojega življenja, da se malo bolj spoznamo hehe. Tele slikce danes pa so nastale iz letošnjih počitnic na Hrvaškem.
Kako pa ve uživate v še zadnjih dneh poletja?









Love, Tabiči 










Ni komentarjev:

Objavite komentar