torek, 12. avgust 2014

Essence Crystal Eyeliner

Pozdravljene, lepotičke !

Obožujem bleščice! Naj bodo na telesu, laseh, make upu, oblačilih kjer koli.
In tako lahko rečem, da že kar nekaj let zvesto uporabljam in prisegam na tale essence eyeliner. Samo enkrat sem kupila nek drugi eyeliner z bleščicami, podjetja se ne spomnim več saj je bilo to že pred leti in sem bila popolnoma razočarana nad samo obstojnostjo in gostoto bleščic in od takrat naprej prisegam na essence bleščice.


Všeč mi je njihova ljubka priročna majhna embalaža, ki jo imamo lahko vedno s seboj. Všeč mi je tudi sam 
alplikator –čopič saj je ravno dovolj debel. Edino kar me moti pri tem izdelku je ravno to, da mi vedno čopič po nekaj nanosih spremni obliko, včasih celo tako močno, da z njim ni možno nanesti bleščic na veko. Ali se še kateri to dela?
Ampak to je zame resnično edina pomanjkljivost tega eyelinerja, katera niti ni tako problematična, saj potem si lahko bleščice nanesemo z svojim tankim čopičem.

Pri tem izdelku me najbolj prepriča obstojnost. Kajti bleščice ostanejo res skozi cel dan na veki, prav tako pa se ne raznašajo naprej po celem obrazu ampak ostanejo na mestu. Gostota bleščic je odlična, kajti dovolj je že en poteg z čopičem in so bleščice enakomerno razporejene. Tudi sama mazljivost izdelka je dobra.


Na voljo je pet različnih odtenkov in vsi so zelo močno pigmentirani. Zbiramo lahko med srebrno, črno, zlato, vijolično in modro barvo. Ravno dovolj različnih odtenkov, ki niso primerni samo za novoletni čas ampak jih lahko kombiniramo skozi vse leto.






Love, Tabiči

Ni komentarjev:

Objavite komentar