nedelja, 10. avgust 2014

Coco nut lip balm

 Tale balzam za ustnice se je zgolj slučajno znašel v moji nakupovalni košari, ko sem nakupovala majhne potovalne izdelke za moje poletne počitnice v Črni Gori.

Nekaj kar me najbolj moti so razpokane ustnice zato za njih skrbim tudi med potovanji. Ne prenesem izgleda in občutka razpokanih ustnicah in kar je še najhuje, kako nato izpadejo žive šminke na razpokanih ustnicah. Enostavno ne pride lepo.


Ustnice najpogosteje razpokajo zaradi vremenskih vplivov lahko pa tudi zaradi različnih bolezni, dehidracije, vlaženja ustnic z slino, … Do pokanja pride zaradi presušenosti kože na ustnicah. Izgubi sposobnost zadrževanja vlage v sebi in rezultat tega so razpokane ustnice. Zato je najbolj pomembno, da skozi vse leto skrbimo za svoje ustnice in poleg pitja zadostne količine vode jih negujemo še z različnimi balzami.

Meni osebno je trenutno Coco nut lip balm moj najljubši. Proizvajajo ga na Nizozemskem. Dobimo ga v majhni 15ml posodici, ki se odpre na navoj. Verjetno je edina slabost tega balzama, da je v posodici in si ga moramo nanašati z prstom na usta. Ni ravno priročno če se nekje želiš na hitro namazati. Ampak na to slabost pozabim, ker je posodica zelo močna in kompaktna in pri meni je preživela že veliko trdnih padcev pa je še vedno v svojem stanju.


Vonj po kokosu je ravno prav močen in obstane še kar nekaj ur na ustnicah. Sam balzam je modre barve. Vendar se na ustnicah če ne pretiravamo z nanosom ne pozna modre barve, tako da brez skrbi. Balzam je zelo masten in ima izredno lepo mazljivost. Všeč mi je ker se počasi vpija v ustnice in jih resnično neguje ter vlaži. Poleg tega na ustnicah naredi res prijeten gladek občutek in kar mi je najbolj pomembno, da ne lepi ustnic skupaj ali se nabira v kotičke ustnic.

Sama ga poleg dnevne uporabe zelo rada nanesem zvečer v malo debelejšem sloju in pustim, da deluje čez noč.

Balzam lahko najdete v drogeriji Mullerr mislim da pride okoli 2 -3 eur.






xoxo, Tabiči :*

1 komentar: